Thursday 13 October 2011

WaJIP dilancarkan. Projek MEGA JIP settled!

Assalam...
syukur ke hadrat Allah SWT, kerana majlis semalam berlangsung dengan baik..
terima kasih pada semua rakan-rakan yang menolong kami..
praks, pramuzik..
terasa bagaikan kami semua bersaudara...
terima kaseh kwn2..
pra muzik yang membantu kami tnpa sedikit rasa bebanan..
membantu kami tanpa banyak bicara..
terima kasih. terima kaseh...
persembahan, tempat, pelancaran dan sebagainya..
terima kasih sgt2...

semalam, semua org looked Gojes ok!
adik2 junior pun banyak bantu kami..
terasa dihargai sebagai seorang senior dan kakak kepada adik2 semua..
shamim dan rakan2..sem 4..
akak punyai rasa hormat dan harapan yang tinggi terhadap kamu semua..
harap kamu semua bakal kelolakan WaJIP dengan baik selepas ini..
akak percaya pada kamu semua..

taklupa juga. bm pemulihan sem 6.
sedikit sebanyak bantu kami dalam penyediaan tempat dan makanan vip.
sebenarnya sengaja saya minta agar melibatkan guru pelatih semester 6 bm pemulihan,
kerana saya mahu mewujudkan jalinan kerjasama antara guru pelatih WaJIP.
namun, sedikit hampa terpaksa saya ukirkan dengan sesetengah pihak yang kurang bertanggungjawab..
program ini, buat kamuu sayang!
buat kamiii... dah terlalu lambat buat kami..
kenangan dan ukiran ini hanya seketika buat kami..
i wish i could turn back time n buat semua ni semula pada masa yang lepas...
tp yang pastinya,
Allah memberikan keadilan pada setiap manusia..
life is fair..
what u give, u get back..
nnt sekiranya kita tak bantu membantu org,
suatu masa nnt, pabila tibanya waktu susah kita,
mungkin ssh pula org lain nk membantu kita..


sebagai pengerusi jawatannkuasa kerja,
saya sentiasa menilai setiap org disekeliling saya..
siapa yang saya minta tlg,
bantu saya, n saya lihat buat dgn baik apa yang saya suruh,
cthnya pramuzik - persembahan, berlatih sekejap je,
saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih!
terharuu dan saya doakan yang terbaik buat kalian...
hanya doa dan Allah sahaja dapat membalas jasa korang!
yang tak dapat tlg tu,
takpe, Allah berikan yang terbaik buat kita.
urusan lain lebih penting.

teringat pula,
lagu wonderpet.
"Apa yang penting???"
KERJASAMA...

kerjasama mengeratkan silaturahim..
saya dapat bina hubungan baik dengan adik2 lain..
cthnya pemulihan PT..
sem 6 pra juga..
cuma terkilan kerana tak dapat berkenalan dngan adik2 peribumi..
takpe..smoga suatu masa nnt..
kita akan kenal..
majukanlah, WaJIP suatu masa nanti..
bantulah pensyarah tuk kendalikan WaJIP..
jadikan WaJIP suatu sejarah dan tradisi di JIP dan IPGKTAA.

semangat saya membara..
kenapa?
sbb saya bersyukur,
pensyarah di ipg afzan ni antara pensyarah yang terbaik di ipg kat Malaysia ni..
BUKAN kata SAYA SAHAJA!
pelajar senior PPISMK yang dahulunya di ipg afzan ni sbg pelajar persediaan (setaun setengah),
pun kata bgitu..
oleh yang denikian..
bantulah pensyarah..
wujudkan satu significant yang menjadi tradisi di ipg kita buat SELAMANYA.
jgn biarkan ia TERKUBUR...

Harapan tinggi,
Pengerusi Majlis Jalinan Insan Pendidik.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...