Thursday 10 November 2011

My Babang!

Assalam..dan good morning..
seperti biasa, saya rajin berblog bila jauh dari suami..
sebab kat sini je saya boleh tulis ape je dalam hati saya.
kalau ade suami, all the time mengadap muke suami.
mcm tak perlu tulis blog pun..n tade masepun nak online..
bila nak tulis pun takde mood je..
baik kacau suami! kemudian skrg..
hati sy semakin berat merindui dia.

lately saya byk berfikir tentang cabaran yang akan kami lalui akan datang..
Allah ya robb..semoga kami kuat tuk harungi semua dugaan-dugaan akan datang..
Suami org paling rapat dgn saya skrg..lebih rapat daripada ibu saya.
(tp tak pernah lupe mama n ayah pun).

sabar suamiku. tak lama lagi ya dtg lagi..

panggilan buat suami adalah bi, abang, syg etc..
buat slalu je ayat2 yang sy gune ntah hape2...
"bi, nnt ya nak abang tolong teman ya p kedai deh.."
haa.. 2 dua gune. mcm ckp ngn org len je.. 
bi, abg, bi, abg, bi, abg..
last2 panggil babang je!..
slalu tersasul sbenarnya...last2 now nak gune babang je la..
ya rase name tu swiit la bi..
so, ya akan panggei babang..
but kalau my bi tak mo..
yaya takkan panggil la.. :)

okei. tgok hendbeg babang bagi..
tearing my heart la.. windu dia..
leh nanges tak arini?

tp sy bahagia..bahagia dengan segala kesederhanaan dia..
org lain tak leh komen lebih pasal dia.. sbb sy orang yang lagi kenal dia drpd org lain.
sy cukup anti betul org duk mengata suami sy.
for me he's fine. dari kecil lagi sy pandai memilih kawan..
apetah lagi dalam mencari suami..
andai ade kekurangan dia.. insyallah, kami sama2 akan lebih melengkapkan diri sama2 tahun hadapan..
tak ada org yang PERFECT dalam dunia ni..

siapa-siapa yang rasa dia bagus sangat,
maka, beliau itu adalah orang bajet bagus..
jadi oleh yang demikian, marilah sama2 kita memperbaiki diri..

(Nadia, bila awak nak insaf?) huhu..

niat lain, tetibe tulis lain lak..

okei.. LOVE my BABANG..

(ya Allah..berikan aku kekuatan untuk melalui hari-hari akan datang..berikanlah aku kekuatan di saat aku kecewa.. engkaulah tempat aku meminta apa sahaja..ya Allah. Ya Rahman, Ya Rohim..)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...