Wednesday 28 August 2013

Im out of mood..

Kalau lah org faham..
Tp manusia mmg sukar tuk dimengerti...
Andai semua manusia boleh membaca isi hati..

Semakin hilang rsa. Dan perasaan..
Nak je beranak cepat2...
Boleh cuti lame sikit..
Boleh refresh kembali semangat tu..

Serabut. Haish. Aku perlu masaa...
Masa...masa...
Atau aku yg tak reti menguruskan masa..
Aku perlu stabil...
Namun, mampu ke aku stabil.

Org kata percaya pada diri..
Tp aku?
Hurm. Sejak berumahtangga ni,
Dan mengandung pulak lagi ni..
Mmg tak smpat nk percaya diri..
Tak bleh percaya pun..

I'm not the one I used before..
But better be..

I've found my neu me.
Tp not as good as before..
But I learnt a lot after all years ni..

Nevermind..
Hopefully, aku akn jd lebih baik lepas my second bby ni..
Tahun depan start a new preschool teacher...
Mmg kene start from beginning lah..
Ak ni zero je rse...

Hrp2 kesihatan n kekuatan ade tahun depan..
Xsanggup dh tuk rse bersalah pd diri sendiri..
Bersalah pd tanggungjwb sendiri.
Smg suami dan anak pun memahami nnt..

#luahan hati.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...