Saturday, 14 January 2012

Semua HOT tentang POSTING. :)

Alhamdulillah.. minggu lepas semua pelajar ipgm dapat tawu negeri posting masing2...
Ya Allah.. syukur pada Allah, nadia dapat ditempatkan di negeri yang sama dengan hubby.. Subhanallah.. kuasa Allah.. kami berdoa setiap masa.. semoga kami dapat dekat..

Sesungguhnya suatu ujian besar buat kami apabila kami duduk berjauhan.. Hanya org yang mengalaminya tahu perasaan tu. Tiba masanya untuk berkhidmat pada suami sepenuh masa, takkan lagi lihat dia bersusah payah sorang2.. Bila dapat tahu dapat terengganu, mama sgt suka hati, tambah2 dekat ngn suami nnt..

Esok kami perlu lapor diri kat hotel permai.. ade taklimat kat sana.. i bangga jadi guru di bawah lembayung negeri terengganu.. sekarang debaran terasa untuk tahu kat mana di tempatkan.. saya cuma mintak satu je.. jgn pisahkan saya dengan suami saya.. semoga dapat satu ppd.. lama dah teringin nak hidup mcm life suami isteri lain.. ade rumah, ade life sendiri.. boleh masak sesuka hati, masak untuk suami.. suami hantar pi keje.. tp semua tu di simpan kemas dalam angan-angan nad je.. until the day, KPM bagi tempat posting yang sama dengan suami.. syukur padaMu Ya Allah..

seterusnya berdoa pada Allah, moga Allah permudahkan urusan unit skolah rendah untuk beri penempatan yang terbaik buat bakal2 guru.. Sesungguhnya nadia berbangga sbb usr sgt bagus dalam memberi maklumat, memberi peluang dan berinteraksi dengn profesional dgn bakal guru.. insyallah, saya dapat rasa kesan positif daripada perkenalan dgn usr & rakan2 yang bakal posting di terengganu.. seramai 46 org dari seluruh ipg di malaysia akan berkhidmat di terengganu esok. i'm glad to be one of them..

ni gambar negeri terengganu, daerah2 yang bakal diposting kan. :: berdeba weeeyhhh ::
k, nak g masak.. nanti suami lapar.. dah ade kat rumah mama skrg, balek dari kedah semalam..


"Ya Allah, permudahkanlah nadia dan aiman untuk berada satu daerah dalam bidang pendidikan ni.. amiiin"

2 comments:

ahsfantasy24 said...

Bahagia nya akak dapat terengganu!
tahun depan ayu entah di mana, huhuhu~

Cik Namn said...

best nye dia...hehehe...tumpang gembira..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...