Sunday, 18 March 2012

Happy Anniversary Nadia & Aiman

Hubby. i love u.
God. thank you.
baby. i really love u..

baby. my litle star..
cepat besar ye syg..
mama & papa tak sabar tunggu baby keluar.
papa nak sangat baby, dia nak jaga baby...
erm, bestnye kalau twins. tp perot kecik!
mcmane lah nak bawak nnt..my twinnies..
tp belum tawu lagi..nnt papa bimbang..
papa takut kehilangan mama..

baby. terima kaseh. hadir jugak..
6 minggu dalam mama ye..
alhamdulillah..
hadiah anniversary terbaik..
melengkapkan kehidupan mama..

papa. terima kaseh ye.
sentiasa bersabar ngn mama..
karenah mama yang mengada2..
papa mesti penat.
papa jgn marah mama..
mama slalu tak sihat..
baby kita maken membesarlah tu.

Anniversary.
i still remember the day..
oh, how busy i was..
sgt penat nak kene uruskan banyak benda
dalam masa singkat..
tp i puas hati..
sbb tu usaha sy..
dan kesannye pada sy..
sy rase amatlah maken menyayangi sepupu2
dan mak2 sedara yang banyak membantu..

papa, mama n baby..
kite hidup baik2 ye nanti..
smoga Allah sentiasa di sisi..

*dunia sy semakin indah.. smoga ALLAH berikan kesempatan pada sy utk jadi ibu yang baik.. smoga baby pun baik2.. smoga jadi anak yang soleh dan solehahbuat papa mama mu.. *

2 comments:

Ryu on ahsfantasy24.com said...

Semoga bahagia sampai syurga,
jaga baby baik2, hehe ^^

~ Lady Nad ~ said...

tq ayu sayang.. kak takkan lupekan ayu.. dari dulu dari sekarang alwais care bout me.. May Allah alwais be with u sayang.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...