Wednesday, 21 March 2012

Subhanallah.. Agungnya ciptaanMu.

Hai..Assalam...
setiap hari datang ke sekolah, mengajar murid2 pra..
alhamdulillah.. Allah berikan kekuatan pada diri ini..
Tak selemah hari ahad dan isnin lepas..
badan maken kuat..
tp hati selalu bimbang kat baby...
Selera makan maken kurang.. ini membimbangkan...
huhu. jadi kalau nak makan ape2 ke, terus kene cari...
setiap hari rase kesian kat suami..
takde masa rehat sangat..
tambah2 pagi2 dia yang morning sickness...
nadia tak la pulak kene..
takpe, share same2 baby ye..

semalam g beli buah-buahan yang banyak!
penuh peti sejuk..
hubby gives me the best...
rse sedih lak kalau teringat ade kadang kala tak dapat berikan yang terbaik buat dia..
smalam bila ckp kakak2 ppm bimbang nadia pakai sliper tu licin,
terus ajak pi cari slipar yang bagus..
Tanxx For the Scholl... very nice simple trendy sliper..
support out feet.

'Abang, rase nak makan satay daging laa bang...'...
huhuhu.. ni la ayat tetiap hari..
jenuh suami nak layan tetiap hari...
tp bile suami layan je ape yang kita nak...
rase setiap hari badan jadi maken segar...
hati senang kot...
babang ku sayang, ILOVEU laah!
semoga abg akan bahagia dengan baby ni..

Baby :
cepat besar ye sayang...
mama nak papa tgok awk besar cepat ni...

erm, pg td ade org share video ni...
rase hati maken berbunge2...
smoga slamat lah 1st trimester ni...


1 comments:

Ryu on ahsfantasy24.com said...

tak sabar2 nak tengok
baby comel emanad ni, hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...