Monday 26 September 2011

Jamuan demi Jamuan

Assalam..


Seronoknya berada di IPG ni..
Sgt2 lah suke, dapat makan makan..
jamuan sini sana..


hurm, hanya beberapa hari je dapat bersama all the girls in PRAKS.
OMG, sukeee! nak abis, tp sedih gak la nak tinggalkan kwn2..


semalam jamuan kat JIP. Jabatan Ilmu pendidikan..
harini kat Pusat Sumber..
makan sampai perut kenyang!


Alhamdulillah.. murah rezeki..
skrg ni bz dgn segala esaimen.


30 hb ni lak, going to be a fun moment..
Going to Kuala Tahan..
ni lah kelebihan IPG..
dapat jalan2 mane2 je..


tahun ni, ni last aktiviti bersama pensyarah..
pensyarah yang paling rapat dgn saya adalah En Che Lah..
dari 5 tahun setengah yang lalu..
banyak kenangan bersama, but kami tak skandal.
hubungan profesional..
dia banyak bg motivasi pada kami tuk lebih cemerlang dlm bidang prasekolah..


e n che lah, org yang pertama yang yain dgn kebolehan saya dan rakan2 dulu..
he's inspire..
Terima kasih byk2 encik..
Beliau jugak saya anggap mcm saudara saya kat sini,
lantaran saya ni takde saudara mara terdekat kat sini.
banyak bagi peluang kepada pelajar dan very sempoiii.
:)


 Starting from this week, kami PRAKS akan sgt2 BZ every week..
OMG. hopefully semua perjalanan kerja dipermudahkan..


Hubby : Syg, tinggal less than 1 month more to meet u.. Alhamdulillah..


love,
student ipg,
isteri aiman.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...